Wyraźna jazda czołgiem

Jaki ma być plakat? Ile może być na nim informacji? Jakie kolory?
Zależności jest bardzo dużo:
– co przedstawia, treść
– jaki jest czas ekspozycji (gdzie wisi)
– jakie komunikaty są w nim najważniejsze
– kto ma być jego odbiorcą (młodzież – starsi, bogaci – mniej zamożni, kobiety – mężczyźni)
– i wiele, wiele innych.

Po analizie tych informacji wiedziałem że plakat z czołgiem musi bardzo odznaczać się na fb, czas ekspozycji jest ułamkowy, dlatego czołg jest bardzo czytelny i napis ‚JAZDA CZOŁGIEM” nie ma żadnych obiektów zakłócających jego odebranie, więc nawet nie czytając go, tylko skanując stronę mam nadzieję że utknie w głowie. Informacja o prezencie która jest trzecią zauważalną rzeczą na tym plakacie. Po ściągnięciu uwagi odbiorcy, wiem że przeczyta on mniej wyraźne napisy na dole.

Ten plakat musi być uniwersalny, żeby dobrze wpadał w pamięć i pojawiając się jako reklama w innej formie (ulotka, baner w internecie, potykacz, wizytówka), żeby wyglądał znajomo. Chodzi o utrwalenie pewnego powtarzającego się wizerunku.